Szybki kontakt

tel. 500 400 914 - Rysiek

O nas

W Bieszczady przyjechaliśmy z dużego miasta. Rysiek dotarł tu w 1981, by zmierzyć się z prawdziwie męską przygodą - rozpoczął życie trapera na "Dzikim Wschodzie". Kupił ziemię, wykarczował ją, posiał łąki, zbudował stajnię dla koni i zaczął hodowlę - od konia Otryta i klaczy Kiwi. Mieszkał w stajni bez prądu, ale za to z końmi, dziesięć lat. Gdy się pobraliśmy wszystko szybko zaczęło się zmieniać. Najpierw urodził się nam syn, zaraz potem spaliła się stajnia, w której mieszkaliśmy. To dodało nam jakoś sił i zbudowaliśmy (a właściwie znów Rysiek) piękny dom. Zaczęliśmy przyjmować gości. Można nauczyć się u nas jazdy konnej pod okiem przodownika Górskiej Turystyki Jeździeckiej i wybrać na konne obozy i "łazęgi". Asia dba o smaczne jedzonko i miłą atmosferę. Zapraszamy do nas gości, którzy tak jak my, szukają wypoczynku od miasta, blisko natury.

O gospodarstwie

Zapraszamy Was do naszego domu - gospodarsto agroturystyczne "U Prezesa" zlokalizowane w bieszczadzkiej miejscowości Chmiel. Przygotowaliśmy w nim dla Was pokoje - słoneczne i ciepłe, wszystkie z łazienkami. Do dyspozycji gości mamy również salę kominkową, kuchnię, taras z zapierającym dech widokiem.

Na gości czeka nowiutka jadalnia z dodatkową kuchnią i salonem spotkań - miejscem zabaw zarówno dla dzieci jak i miejscem wspólnych pogawędek dorosłych.

Oferujemy również pyszne domowe jedzenie, gotowane na prawdziwej kuchni opalanej drewnem. W cenie pokoju zagwarantowane jest wyżywienie - śniadanie i obiadokolacja, ale wieczorem wszyscy głodni mogą skorzystać z pełnej lodówki (za mała dopłatą) i uraczyć się wspólnie przygotowywaną kolacją. Z myślą o dzieciach o 14:00 można zjeść już zupę.

W każdym kranie mamy źródlaną wodę, można ją pić bez obaw!

pokoje w pensjonacie pokoje w pensjonacie

Więcej zdjęć z wnętrza naszego domu znajdą Państwo w zakładce GALERIA.

Dom przyjazny dzieciom

Obok naszego domu dzieci mają do dyspozycji piaskownicę, dużą trampolinę, huśtawki, zjeżdżalnię i dużo ogrodzonego terenu, po którym z radością biegają i skaczą do upadłego a później wpadają do kuchni po pajdę chleba z masłem. Nasza 10 letnia córka chętnie popływa z nimi w Sanie, który tutaj jest niewiarygodnie ciepły latem, bezpieczny, bo płytki.

Spędzanie wolnego czasu

Rancho U Prezesa leży w niedalekiej odległości od Bieszczadzkiego Parku Narodowego, nad rzeką San. Goście z całej Polski, którzy do nas przyjeżdżają najczęściej wybierają się na wycieczki po górach - Połoninach i na pobliski Otryt czy na rzadziej uczęszczaną, przepiękną trasę Dwernik-Kamień. Wszyscy chętnie relaksują się na tarasie, czytają książki, spacerują (blisko mamy las!), pływają w rzece San, opalają się, biesiadują, a także - wybierają się z nami na coroczne obozy jeździeckie,rajdy, łazęgi lub uczą się jazdy konnej.